FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum BleachFiction Strona Główna
->
Techniki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja Forum
----------------
Ogłoszenia i Newsy
Regulamin
PBF Bleach
----------------
Zasady
Techniki
Inne
----------------
SESJE
OffTopic
Bannery
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GameMaster
Wysłany: Czw 18:07, 28 Lut 2008
Temat postu:
KONKURS ZAKOŃCZONY
Dziękuję za liczne odpowiedzi. Osoby, które zamierzają prowadzić postacie władające demoniczną magią również powinny się cieszyć.
Zaklęcia zostaną przeze mnie dokładnie przeanalizowane, być może zostanie zmieniona numeracja, aby na końcu weszły w użytek.
famir
Wysłany: Czw 17:55, 28 Lut 2008
Temat postu:
Bakudou #20 - Pieczęć Krwi
Shinigami tworzy na swoim ciele - najczęściej na ramieniu lub dłoni - rana ciętą z której zaczyna wydobywać się krew, która nie kapie na ziemie tylko zaczyna gromadzić się w powietrzu tworząc kule osocza. Kula spokojnie lewituje nad otwartą dłonią shinigami do momentu jej wyzwolenia: shinigami musi podejść do przeciwnika na co najmniej 5m. W twedy krew z kuli okrąża przeciwnika tworząc pasmo symboli wokół niego. Inkantacje wymawia się do tego momentu zaklęcia - jeśli shinigami nie podejdzie wystarczająca blisko przez ten czas czar przestaje działać. Jeśli natomiast mu się to uda oponent nie może w żaden sposób przekroczyć krwawych symboli. Efekt utrzymuje się przez 45s
Źródło tego co żyje, Rzecz łącząca wszystko co istnieje, Jeden z podstawoych elementów istnienia, Wylany z kielicha bogów, Mocą Pierwszej pieczęci zabieram Ci to, Niech Twoje ciało umrze! Bakudou #10 - Pieczęć Krwi.
Bakudou #22 Pieczęć Ziemi
Zaklęcie może być rzucone tylko na osobę na którą rzucono wcześniej pieczęć krwi (zaklęcie musi być aktywne). Shinigami gromadzi energię duchową w dłoni do momentu aż wytworzy kulę energii po czym ciska nią w oponenta wymawiając inkatnacje. Kula zamiast go zranić rozbija się o szkarłatne symbole i energia tworzy drugie pasmo symboli - koloru niebieskiego. Od tego momentu przciwnik wewnątrz bariery nie może używać kidou.Bariera utrzymuje się 30s.
Ty co zasiadasz na tronie materii, Usłysz głosy buntu ludu, Patrz jak miecze zemsty przeszywają twe ciało, Podziwiaj swoje pandemonium, Mocą drugiej pieczęci obalam Cię, Niech Twój umysł umrze! Bakudou #22 Pieczęć Ziemi
Bakudou #32 Pieczęć Ducha
Czar mogący być rzucony na wroga, na którym działają dwie pozostałe pieczęci. Shinigami tym razem bierze kawałek skały lub piasku i nasącza je własnym reiatsu po czym ciska we wroga. Piasek/Kamień podobnie jak wcześniej tworzą kolejne pasmo symboli. Bariera utrzymuje się 20s i sprawnia że osoba będąca wewnątrze nie może używać żadnych swoich zdolności (shunpu, shikai, bankai, maska vaizard itp.). Po rzuceniu tego czaru przeciwnik jest praktycznie unieruchomiony i pozbawiony całej swojej mocy co pozwala na nałożenie ostatniej pieczęci.
Iskra życia zawarta we wszystkim, Moc której nawet bogowie śmierci nie mogą odebrać, Padstawowy element równowagi, Mocą trzeciej pieczęci odbieram Ci to, Niech Twój duch umrze! Bakudou #32 Pieczęć Ducha
Hadou #43 - Pieczęć Nieba
Potężne adou używane jednak żadko ponieważ cel musi być pod działaniem trzech pozostałych pieczęci a rzucenie wszystkich trzech w odpowiednim czasie jest bardzo trudne do osiągnięcia w czasie walki. Jeśli komuś się jednak uda to osiągnąć będzie mógł użyć jednego hadou, które zniszczy przeciwnika jego własną mocą. W chwili skończenia inkantacji wszystkie trzy pasma symboli zmieniają się w sybole stworzone z najczystszego złotego reiatsu. Symbole zaczynają się układać w okrąg otaczając kompletnie wroga ze wszystkich stron. Symbole zaczynają w bardzo szybkim tempie wysysać z wroga energię duchową i przetrwarzać ją na energie zniszczenia, która go rani. Tak więc oponent sam napędza to Hadou i albo zginie w skutek odniesionych obrażeń albo w skutek braku reiatsu, chyba że ktoś go uratuje z zewnątrz atakując i raniąc rzucającego czar - wtedy wszystkie cztery pieczęcie przestają działać.
Kielich odebrany, Władzca obalony, Iskra życia wykradziona, Istota żywa przynależy już do umarłych, Jestem kluczem do bramy tego co było i będzie. Mocą czwartej pieczęci każe Ci przejść przez ostatnie wrota. Niech Twoja egzystencja zniknie! Hadou #43 - Pieczęć Nieba
UDANA REHABILITACJA. DODATKOWO KOLEJNY PUNKCIK.
Gość
Wysłany: Czw 2:48, 28 Lut 2008
Temat postu:
Jest to specyficzne zaklęcie teleportujące. Niezbędne do niego są dosyć duże cienie, dzięki którym możemy się przemieścić przez dany obszary. W nocy zaklęcie potężniejsze, acz wymagające znacznie więcej wysiłku do wykonania. Nie można używać do teleportacji własnego cienia. Dobrze jest używać go na cieniu rozmiaru conajmniej własnego, gdyż im mniejszy cień, tym jest gorszy skutek uboczny - ryzykujesz, iż zostajesz przeniesiony w miejsce, które może skończyć się dla Ciebie tragicznie lub po prostu, które jest bardzo daleko od domu. Pan Cienia nie lubi, gdy ktoś czuje się zbyt pewnie w jego domenie. W skrócie wykonujesz inkantację i dosłownie wchodząc na cień, wnikasz w niego i przenosisz się do innego. Musisz widzieć miejsce z cieniem, w które chcesz się przenieść. Dodatkowo im bardziej wypełnione Reiatsu jest miejsce, tym łatwiej się teleportować między kolejnymi cieniami. W skrócie używając tego czaru w Hueco Muendo osiągniesz znacznie lepsze efekty niż na Ziemii.
Inkantacja:
Ty, który kroczysz wśród cieni i które są twoimi najcenniejszymi dziećmi, obdarz mnie swoją nieprzeniknioną łaską i cząstką swojej potężnej mocy. Ja, skromny sługa, który stara się być bliżej Ciebie, a zarazem Ci godnie służyć. Gdy spojrzę na twoje dzieci, które znajdziesz wszędzie i spoglądają na nie śmiertelnicy bez żadnego poruszenia, mylą się w swym osądzie. Ty, który władasz domeną, od której uciec nie mozna, ale zarazem może być twoim sprzymierzeńcem. Pozwól mi wkroczyć do twojego świata, Władco Cieni.
Bakudou#24 Cienisty Krok
Jest to proste Hakudou. Mianowicie polega ono na tym, iż użytkownik wykonuje krótką i szybką inkantację, która powoduje, iż w promieniu kilku metrów od Ciebie panuje całkowita cisza, której nie mogą przebić nawet wylatujące z twoich ust słowa. Wyciszenie oczywiście może zadziałać także na twoją niekorzyść, gdyż łatwiej zajść Cię od tyłu, ale może zadziałać także efekt vice versa, czyli to Ty podkradniesz się do przeciwnika. Jak używasz tego Kidou, nie możesz go używać z innymi, co znacznie ogranicza jego użyteczność, acz możesz go nałożyć na sojusznika, jednak trwa wtedy o połowę krócej niż zwykle.
Inkantacja:
Jeśli nie wiesz co mądrego rzec, lepiej zamilcz, nim przerwiesz ten błogi spokój, który chcę żeby mnie opanował i zagwarantował wyciszenie, które pragnę mocniej niż cokolwiek innego. Ja, pokorny sługa wiecznej ciszy wypowiadam te słowa, by za chwilę zamilknąć na wieki.
Bakudou#16 Numer x Wieczne Milczenie
Jest to zaklęcie, które świetnie sprawdza się w zamkniętych pomieszczeniach, a znacznie gorzej na otwartych, a szczególnie wietrznych przestrzeniach. Wykonując inkantację, po chwili wokół twoich dłoni zbierają się małe, dziwnie wyglądające chmury, które krążą wokół dłoni i na jedną twoją myśl wystrzeliwują w kierunku przeciwnika. Zaletą tej inkantacji jest to, że możesz ją chwilę przetrzymać, oczekując na lepszy moment. Natomiast ogromną wadą jest dosyć powolne działanie i duża wrażliwość na warunki pogodowe, a przede wszystkim wiatr, który skutecznie może przeszkodzić w działaniu tego Kidou. Gdy wystrzelisz takie chmurki, z każdą chwilą powiększają się i gdy dotrą do celu, ofiara zaklęcia zostaje otoczona jedną, dużą chmurą trującego gazu, usypiającego czy inny efekt, który sobie manifestujący zażyczy. Ogólnie zaklęcie skuteczne, acz wymagające dużej prezycji w używaniu go.
Inkantacja:
Ty, Który z duma i wyniosłością patrzysz w niebo! Ukorz się, pochyl swój kark! Wyznaj swój żal i błagaj o przebaczenie, choć i tak nie zostanie Ci udzielone! Odczuj gniew niebios, zadrzyj w niemym krzyku, pogrążając się z każdą chwila w otchłani rozpaczy! Gdy będziesz chciał coś rzecz lub choćby odetchnąć, nie będziesz miał na to szansy, gdyż Chmury z Niebios nie dadzą Ci takiego szansy ! Chciałeś być kimś, a obecne nawet nie możesz zaskamlać jak pies !
Hadou#39 Kłębiące Chmury
Jest to Bakudou, które może być niezwykle przydatne. Mianowicie gdy sam jesteś słaby fizycznie, nie musisz polegać wyłącznie na sobie, ale na bytach zrodzonych wprost z cienia. Wykonując inkantację, musisz odwrócić głowę i spoglądać na swój cień. Każde słowo, które wypowiadasz powoduje, iż z twojego cienia zaczynają wychodzić istoty, które są gotowe na twoje rozkazy i są gotowe oddać nawet za Ciebie życie. Są to jedynie instynkty, nie posiadają swojego ego ani swojej własnej woli, jedynie wykonują proste polecenia. Zbyt skomplikowany rozkaz spowoduje, że dosłownie się rozpuszczą i wnikną bezpowrotnie w twój cień. Zaklęcie nie zadziała w miejscu, gdzie nie ma żadnego światła, gdyż wymagają do tego twojego cienia, którego nie dostrzegasz w zupełnej ciemności. Możesz maksymalnie przywołać 4 istoty, których rozmiary dowolnie kontrolujesz. Możesz również zmieniać ich wygląd, w tym nawet stworzyć czyjąś idealną kopię, jednak gdy ktoś dotknie takiej istoty, dostrzeże od razu podstęp. Kosztuje to jednak dodatkowy punkt doświadczenia, co może być ryzykowne w niektórych okolicznościach. Ogólnie zaklęcie, które może stworzyć zarówno szpiega, jak i ochroniarza, istotę lądową jak i latającą. Wszystko zależy od twojej woli.
Inkantacja:
Władco Cienia. Ty, któryś ojcem dla bytów znanych nam jakie Cienie. Wszędobylskie, znajdziesz je praktycznie wszędzie. Składam prośbę do Ciebie, byś swoją łaską mnie obdarzył i przysłał do obcego królestwa sługi swoje, które mają mi pomóc w walce z naszymi wspólnymi wrogami. Ty, którego imię się nawet boję wypowiedzieć, pokornie składam swój los w twoje ręce, a twoja wola oraz ciało, które uległo przekształceniu przybyło do mnie i pomogło mi w walce z wszelkim, plugawym szkaradztwem. Ty, którego sługi będą młotem na wszelkie trudności oraz wrogów ! Niech przybędą, by stały się moimi przyjaciółmi, ale zarazem strażnikami.
Bakudou#41 Istoty Cienia
Jest to subtelna i dosyć intrygujące zaklęcie, acz dosyć proste w użyciu. Wypowiadasz inkantację, a potem pojawia się wokół Ciebie kilkanaście małych dzwonków. One zaczynają powoli coraz głośniej dzwonić, wywołując trzy efekty, które składają się na trzy oddzielne etapy:
a) Pierwszy to przeciwnik słysząc je czuje się coraz bardziej skołowany. Jego system równowagi zostaje naruszony, a jego koordynacja ruchowa osłabiona o 25%. W skrajnych przypadkach cel nie może się poruszyć i upada, nie mogąc się podnieść.
b) Cel traci słuch na czas działania dzwonków. Cel nie słyszy co się dzieje, jest narażony na ataki z zaskoczenia, jednak inne zmysły działają bez zarzutu. W tym momencie cel może jedynie czytać z ruchów warg (jeśli potrafi) lub zna języków gestów. Inaczej praktycznie nie może się porozumiewać.
c) Ostatni etap, który wymaga dodatkowego punktu doświadczenia. Mianowicie za każdy dodatkowy etap płacisz dodatkowy punkt doświadczenia (z wyjątkiem ostatniego, który kosztuje 2 punkty, w sumie 4 punkty) i kolejność nie może być inna niż tutaj podana. Mianowicie dzwonki działają z pełną mocą i dosłownie kilka chwil później cel w jednej sekundzie przeszywa gigantyczny ból w okolicy narządów słuchowych. Tylko najwytrwalsi wytrzymują ten prób bólowy. Najczęściej kończy się to intensywnym krwawieniem z uszu, słuch do czasu wyleczenia zostaje utracony, a koordynacja ruchowa osłabiona o kolejne 25% (jeśli cel dalej jest na nogach). Po tym etapie zwykle wystarczy dobić cel, acz mianowicie jest ten etap najbardziej męczący dla użytkownika.
Inkantacja:
Gdy cisza ogarnie tutejszą okolicę, przybywam ja, by przerwać jej panowanie. Wkraczam, wypowiadam głośno te słowa i wkraczam do działania, jak bohater niszczący plugawe zło. Każde słowo, które wypływa z moich ust zamienia się w dźwięk, który roznoszą dzwonki zwane Dysonansem Ciszy. Dzwonią regularnie, by przyspieszyć po chwili tempo swojego muzycznego rytmu. Jednak gdy usłyszy go osoba, która nie powinna, to przyjemność zamieni się w cierpienie, od którego nie będzie żadnej ucieczki…
Bakudou#33 Dysonans Ciszy
DWA PUNKTY NA KONTO PANA KEJMURA
Nemo
Wysłany: Czw 2:37, 28 Lut 2008
Temat postu:
Hadou #42 Tropiciele Krwi
Do tego zaklęcia potrzebna jest krew ofiary, która podczas rzucania zaklęcia "zapala sie" Reiatsu. Następnie (wciąż trwa inkantacja) powstają dwa śnieżnobiałe kuliste pociski, które zostają spaczone krwistym reiatsu i zaczynają tropić osobę, której krew posłużyła jako komponent zaklęcia, tak długo aż ta nie zginie, nie oddali sie na 1 km od rzucającego, lub pociski nie zostaną zniszczone, do tego potrzeba jednak Hadou rangi, co najmniej #40. Przy pojedynczym trafieniu moc pocisków nie jest zbyt wielka, jednak ich siła tkwi w nieustępliwości i krwiożerczości. Należy jednak uważać-krew musi być świeża. W dodatku, jeśli przypadkiem krew ofiary wymiesza się z naszą, mogą nas spotkać kłopotliwe konsekwencje. W najlepszym wypadku, zaklęcie nie zadziała wcale, a w najgorszym, to my zostaniemy namierzeni. Co niezbyt pocieszające, zaklęcie to potwierdza regułę że magia jest złośliwą sztuką, gdyż w większości przypadków nieostrożnych magów spotyka los uciekania przed własną kreacją.
Przybywajcie, zwabione świeża krwią nikczemników, którzy ośmielili podnieść rękę przeciw nam! Wy, którzy wiecznie ucztujecie i czujecie głód wieczny, wypełnijcie każdą minutę ich życia strachem i niepewnością, pochodzącą z czeluści waszych gardeł, a gdy przyjdzie czas, rozszarpcie ich na strzępy i rozrzucie ich zwłoki na cztery strony świata! Hadou #42, Tropiciele Krwi!
Bakudou #45, Lament Skazańca, Część Pierwsza i Część Druga
Jedno zaklęcie wykonywana jak dwa różne, następujące tuż po sobie. Pierwsza część polega na trafieniu przeciwnika mała wiązka reiatsu. Następnie ofiara wbrew swej woli unosi sie w powietrze i zawisa na krzyżo-podobnej konstrukcji z energii duchowej tak, jak czyniono z ukrzyżowanymi więźniami. Zaklęcie to ma złamać wole i unieruchomić cel, gdy tak się stanie, następuje rozpoczęcie drugiej części. Gdy cel zostanie już poddany pierwszej części kary, nadchodzi fragment drugi. Podczas wypowiadania kolejnych słów inkantacji, kolejne witalne punkty przeciwnika zostają przebite, osłabiając przeciwnika i prowadząc do jego powolnej śmierci. Nie jest to jednak śmierć nieubłagalna-jeśli cel cechuje się odpowiednio silna wola i włoży w wysiłek odpowiednie reiatsu, może przerwać zaklęcie nim zostanie przebite jego serce. Większość Skazańców jednak przerywa czar dopiero po jakimś czasie, gdy spora część ich duchowego ciała jest przebita. Działa to na podobnej zasadzie, co atak Kapitana Kuchiki. Zaczyna sie od mniej ważnych elementów duchowego bytu, pozbawiając go w pierwszej kolejności mniej ważnych funkcji, dopiero potem namierzone zostają organy odpowiadające za kontrole reiatsu, funkcje motoryczne czy ogólne życie. Główną wada tego Bakudou jest jego reiatsużerność i długi czas wykonywania, stosowana jest tez podczas przesłuchań.
Część Pierwsza
Ty, który śmiałeś stanąć na jego drodze, dosięgnie Ciebie kara, od której nie ma ucieczki. Dzień, w którym stanąłeś na jego drodze zapamiętasz na zawsze, nawet gdy dosięgnie Cię jego potęga i odejdziesz do innego miejsca. Jednak nie ciesz się, gdyż to dopiero będzie początek twoich wiecznych męk. Krzycz, płacz, lamentuj - nic to Ci nie da. On jedynie się zaśmieje i będzie cieszył twoim cierpieniem. Bakudou #45, Lament Skazańca, Część Pierwsza.
Część Druga
Ty, który zawisłeś na krzyżu i jedynie możesz się przyglądać swojej niedoli, dopiero odczujesz co to znaczy Gniew tego Jedynego. Gdy wydaje Ci się, że jesteś wolny, dopiero później czujesz, że ból fizyczny jest niczym w porównaniu do tego duchowego. Z każdą chwilą tracisz cząsteczkę siebie, swojego jestestwa, by w końcu zamilknąć na wieki i pojawić się u progu jego Królestwa, by zaznać największego koszmaru swego życia...Bakudou #45, Lament Skazańca, Część Druga, Ostatnia.
Bakudou #40 Czarny śnieg
Bakudou gromadzące reiatsu w czarnym, chmuropodobnym tworze, z którego następnie zaczynają opadać przypominające płatki śniegu odłamki reiatsu. Powodują one utrudnienie przemieszczania sie po zaśnieżonym terenie wszystkim poza oryginalnym użytkownikiem (a wiec i jego towarzyszom!) i co najgroźniejsze, wywołują senność. Jeśli ktoś zostanie zasypany Czarnym Śniegiem (nie jest to trudne, gdyż podłoże pod wpływem tego zaklęcia staje się niezwykle śliskie), popada natychmiastowo w sen który trwa tak długo, jak długo tkwi śpiący w Czarnym Śniegu. Nie budzi sie nawet jeśli zostanie zraniony, co jest szczególnie niebezpieczne.
Ty, który stoisz przede mną! Wsłuchaj się w kołysankę Czarnej Królowej, wylewającej swe łzy ze swego zaprzęgu, niech jej piękno poruszy Twą duszę, a jawa rozbije na milion kawałków zwierciadła, pogrążając w królewskim śnie...Bakudou #40, Czarny Śnieg
Bakudou #43 Pyski Cerbera
Zaklęcie to używane jest tylko w bliskim kontakcie, co jest dość niebezpieczne, jednak jego skuteczność sprawia, że warto czasem zaryzykować, czy to podczas obrony, czy podczas ataku. Shinigami rozkłada ręce, wypowiadając inkantacje. Na wysokości jego dłoni i punktu dokładnie pomiędzy nimi pojawiają się przebłyski reiatsu przypominające pysk psa, które w gwałtownych, przerażającym ruchu chwytają miedzy swe zębiska to, co znajdzie się w ich pobliżu-czy to zanpakutou, czy to inne zaklęcie, czy to noga ludzka. Jeśli nie pochwycą niczego, znikają, jednak jeśli coś złapią, przez długą chwilę (zależną od siły obu stron) wgryzają się w to co miało nieszczęście się do nich zbliżyć, miażdząc i krusząc. Zaklęcie stosowane zazwyczaj jako obrona przed nadchodzącym atakiem, bądź jako kontra gdy przeciwnik odsłoni swój bok, co pozwala za jednym zamachem pochwycić chociażby jego ramie i miecz. Te ostatnie z resztą mają tendencje do ulegania uszkodzeniu, gdy osoba która używa zaklęcia ma sporą przewagę w reiatsu. Kapitanowie z łatwością sprowadzają nawet wyzwolone formy Bogów niższej rangi do poziomu bezużytecznego kawałka metalu. Zaletą zaklęcia jest szybkość jego wykonywania, niewątpliwą wadą fakt, że jeśli źle wymierzymy czas, jesteśmy całkiem odsłonięci.
Ty, którego Trzy Wiecznie Czujne Głowy pilnują bram Hadesu! Strzeż mnie! Hadou #43, Pyski Cerbera!
NO, TO MI SIĘ PODOBA! SOLIDNA, RZETELNA, CZASOCHŁONNA I OBSZERNA PRACA. DWA PUNKTY
famir
Wysłany: Śro 13:26, 27 Lut 2008
Temat postu:
Tak jak GM na pw obiecałem tak daje:
Habagakiku Ningen - Bakudou #45
Zaklęcie nie przydatne praktycznie w świecie duchowym, ale za to bardzo pożyteczne w świecie śmiertelnych. Shinigami rozprowadza swoje reiatsu na cąłym obszarze tworząc ograniczone co do wielkości sanktuarium w którym ludzie zdają się być zatrzymani w czasie a puści nie mogą ich zniszczyć jak i otoczenia wewnątrz sanktuarium. Czar może być rzucony tylko w obecności pustego (inaczej nie działa). Bariera utrzymuje się przez 30 minut chyba że shinigami zarzyczy sobie by znikła wcześniej.
Nietykalne dusze skalane nocą, Prastary łowca skąpany w niewinnej krwi, Powstań bramo oddzielająca światy, Koniec łowów! Bakudou #45 - Habagakiku Ningen
Shishitsume - Hadou #5
Hadou polega na przelaniu energii duchowej do koniuszków palców i uformowanie szponów z energii duchowej. Ich ostrość i wytrzymałość są jak u przeciętnego miecza, ale jeśli shinigami zostanie pozbawiony zanpaktou zawsze lepiej mieć jakąś broń do walki w zwarciu. Czas działania uzależniony jest od poziomu Hadou postaci
Królu dziczy, Ty który rządzisz tym co nieokiełznane, Przekaż przeze mnie swoją furie! Hadou #5 - Shishitsume
Seidou - Bakudou #40
Shinigami i jego przeciwnika otacza niebieska poświata. Od tego momentu nie mogą zranić nikogo (w tym siebie) ani zostać zranionym. Jeśli odejdą na odległość przekraczającą 40m czar przestanie działać - pozatym działa do dwóch minut. Zaklęcie często używane gdy chce się porozmawiać z przeciwnikiem przed walką. Zaklęcie można rzucić raz na 10 minut (inaczej byłoby za potężne).
Panie wojny zamknięty w stali niosącej śmierć, Przejdź za za brame, Niech wiatr życia Cię więzi w jasności! Bakudou #40 - Seidou
Koudo Issei - Hadou #20
Shinigami uwalnia swoje reiatsu pod powiercnią ziemi co skutkuje jej rozpadem pod stopami wroga. Jeśli ten nie chce się zapaść w dziure musi odskoczyć oddsłaniajac się tym samym na atak rzucającego czar. Samo zaklęcie nie wyrządza obrażeń, ale ma spory potencjał taktyczny.
Gajo, Ty która płaczesz przez wieki, Odrzuć krwawy kielich, Ukarz co bezczeszczą Twe łono, Pochłoń ich! Hadou #20 - Koudo Issei
sierak
Wysłany: Śro 13:21, 27 Lut 2008
Temat postu:
Hadou #7 – Hi Gosunkugi
Mroźne odmęty pustyni czasu, skruszone odłamku ludzkiej duszy, przybądźcie i obróćcie się w proch, Hadou #7, Hi Gosunkugi!
Użytkownik tworzy przed sobą bryłę lodu o boku około 1,5 metra. Bryła roztrzaskuje się na małe kawałki uderzając w wybrany cel. Lodowata temperatura odłamków sprawia, że cel ma przytępione końcówki nerwowe na 10 sekund.
Hadou #9 – Reiatsu Kousa
Wielka nicości, pustko zalewająca wymiary, skup energię i przelej ją w śmiertelny pojemnik, zdezintegruj przeszkody stojące na drodze. Hadou #9, Reiatsu Kousa!
Jest to dość dziwna technika. Nie polega ona bezpośrednio na przekształceniu reiatsu w energię, a skupieniu go ponad możliwości ciała. Podczas inkantacji użytkownik krzyżuje ręce na piersi, kończąc ją zaś prostuje kończyny. Podczas wyprostowania reiatsu formuje się w wizualną formę dwóch cięć, które szybują w kształcie iksa do wyznaczonego celu.
Hadou #12 – Fukai Ana
Struktura powierzchni, twarda niczym ostrze z litej stali, ulegnij pod mocą tego, który panuje nad życiem i śmiercią, ugnij się pod naporem energii. Hadou #12, Fukai Ana!
Przykładając ręce do ziemi użytkownik tworzy dziurę, w której mogą zmieścić się maksymalnie trzy osoby. Otwór jest głęboki na około dwadzieścia metrów.
Hadou #15 – Muttsu Kuroi Tsurugi
Twór sześciu z ciemnej jak noc stali, obdarowany każdy z rady zniszczenia, sześć uderzeń wysysających duszę, ciało i umysł. Hadou #15, Muttsu Kuroi Tsurugi!
Ulepszona wersja Hadou piątego poziomu. Tym razem użytkownik przywołuje sześć, a nie jeden miecz wykonany z ciemnej energii.
Hadou #19 – Reiatsu Kassei
Ślepy władco, czuwający nad równowagą materii, spójrz na siebie niewidzącym wzrokiem, a następnie odwróć się od swego oblicza, zakłócając równowagę energii. Hadou #19, Reiatsu Kassei.
Zaklęcie powoduje chwilowy, gwałtowny wzrost reiatsu. Skutkiem tego jest nagłe omdlenie, trudności z oddychaniem lub poruszaniem się istot znajdujących się w pobliżu użytkownika. Zupełnie jak w przypadku, gdy reiatsu przeciwnika jest dużo wyższe od stworzeń znajdujących się w pobliżu niego.
Hadou #24 – Jishin
Kamienna istoto, powstań i skrusz się w drobne kamienie, zasyp słabych i wzmocnij silnych, Hadou #24, Jishin!
Przykładając dłonie do ziemi użytkownik powoduje do życia niewielkie trzęsienie ziemi. Istoty w zasięgu rażenia zazwyczaj tracą równowagę, jednak technika sama w sobie nie powoduje obrażeń, za to obrażenia mogę spowodować np. walące się ściany budynku.
Hadou #25 – Kaen Teikiatsu
Płomienny włądco, uwolnij piekielny ogień, a następnie spopiel się w odmętach otchłani, otul mnie swym ciepłem, Hadou #25, Kaen Teikiatsu!
Zaklęcie powołuje do życia wir ognia, którego centrum jest użytkownik techniki. Znajduje się on w tzw. Oku cyklonu, gdzie nie jest zagrożony poparzeniami. Każdy, kto wejdzie w płomienie doznaje dotkliwych poparzeń.
Hadou #29 – Terekineshishu
Władca narodził się i umarł, pozostawiając po sobie skłócone potomstwo, furia narodziła żywioły, żywioły siłę, siła istnieje po to by niszczyć, zniszczenie ożywi władcę na nowo, Hadou #29, Terekineshishu!
Technika podobna do telekinezy. Użytkownik wybiera cel/cele (proporcjonalne ilością i wagą to jego magii), po czym może je przyciągnąć do siebie, lub oddalić. Może nadać im tylko ruch przyspieszony, niemożliwe jest manipulowanie lotem przedmiotów. Jest to technika typowo ofensywna.
Hadou #31 – Shakkahou
Władco ukryty pod mięsem i kośćmi, wszelkie stworzenia. Trzepot wiatru Yo, który nosi imię człowieka, palące gorąco i zaburzenia, rozszczep morza i wyślij niszczące fale na południe, Hadou #31, Shakkahou.
Jedno z popularniejszych Hadou, głównie ze względu dużej siły rażenia w porównaniu do kosztu Reiatsu. Kłopotem jest tutaj dość długa inkantacja. Po wypowiedzeniu jej w dłoniach użytkownika tworzy się szkarłatna kula, którą można cisnąć w cel.
Hadou #32 – Yurasu Sekijun
Ostre niczym miecze skały, powłoko z niezniszczalnej struktury, otul mnie swym pancerzem, oddzielając od świata, Hadou #32, Yurasu Sekijun!
Użytkownika błyskawicznie spowija pancerz wykonany z litej skały. Podczas noszenia pancerza, nie jest możliwe wykonywanie żadnych czynności związanych ze zwinnością, jednak wytrzymałość znacznie wzrasta. Dodatkowo zbroja pokryta jest skalnymi kolcami, które ranią każdą istotę, która chce zaatakować użytkownika za pomocą swoich kończyn, nie broni.
SIERAK DOSTAJE DO ROZDYSPONOWANIA DWA KOLEJNE PUNKTY
famir
Wysłany: Wto 22:43, 26 Lut 2008
Temat postu:
odpowiedź na to pytanie wysłałem Ci na pw
GameMaster
Wysłany: Wto 22:29, 26 Lut 2008
Temat postu:
Okej
famir
, a teraz mi powiedz, co sądzisz o tej stronie:
http://drag.informe.com/kidou-list-dt3.html
Widziałeś ją już wcześniej?
famir
Wysłany: Wto 21:45, 26 Lut 2008
Temat postu:
Aisuhaaken - Hadou #35
Jest to potężniejsza wersa Aisu. Od pierwowzoru różni się tym, że zamiast jednego wodnego pocisku z dłoni wystrzeliwane są pięć z każdego palca. Do tego w trakcie lotu wodne lance zaczynają się rozgałęziać w różne strony kilkadziesiąt razy tworząc coś co z daleka może przypominać bardzo rozbudowany lodowy korzeń. Ataku łatwo jest uniknąć, ale w przypadku trafienia lance przeszywają jego ciało ze wszystkich stron
The Frozen hand breaks, melting away the sun. The frosty breath blows, relentlessly assaulting the wind. The binding ice collapses, nurturing the earths plants. Hadou #35 Aisuhaaken!
Aisudansu - Hadou #45
Ostatnia i najbardziej niebezpieczna forma Aisu, głównie dlatego że przypomina prawie całkowicie swój orginał z poziomu trzydziestego. W tym przypadku kiedy włócznia lodowa przeszyje ciało - w dowolnym jego miejscu - z pojedzyńczej lancy wyrasta kilkanaście innych rozchodzących się we wszystkie strony. Jeśli ktoś zostanie trafiony tym zaklęciem i szybko nie zareaguje zostanie poszatkowany od środka.
The Frozen hand breaks, melting away the sun. The frosty breath blows, relentlessly assaulting the wind. The binding ice collapses, nurturing the earths plants. Hadou #45 Aisudansu!
Akekataki - Bakudou #40
Kidou używane tylko przez rannych i krwawiących shinigami. Używając swojej energii duchowej zmieniają swoją krew w żrącą toksyczną substancje, która rani wszystko z czym wejdzie w konktakt poza użytkownikiem.
Wounds that bleed for vengeance, burn! Bakudou #40, Akekataki!
Bisokudo - Bakudou #27
Bisokudo spowalnia przepływ energii duchowej w ciele przeciwnika zmniejszając jego zdolność do kontrolwania własnego ciała i reiatsu. Rzucający czar forume lały pocisk reiatsu i posyła go w kierunku przeciwnika, który po trafieniu odkrywa że pocisk nie zadał mu żadnych obrażeń tylko zrobił coś gorszego. Wszystkie statystyki zmniejszają sięo 15% na 30 sekund.
Water flows, as does Time, cursing the unforgiven. Bakudou #20, Bisokudo.
Serito
Wysłany: Wto 21:12, 26 Lut 2008
Temat postu:
Bakudou # 1 - First Restraint Obstruction
Krępująca Droga ! Sai !
opis : postać potraktowana tą techniką zostaje sparaliżowana albo jej ruchy są utrudnione ; nie wymaga specjalnych inkantacji
Bakudou # 2 - Hikari Ashita
"
Świetło poranka , promieniu nadzieji ,zaświeć pełnią swej mocy i ukaż swój blask ! Bakudou 2 - Hazario Ashita !
"
opis : Shinigami, gromadząc wokół siebie raitsu sprawia ,że jego cząsteczki rozładowywują się wokół niego ,powodując wielki błysk ,żadnych za to uszkodzeń . Służy do oślepiania przeciwników
NO NIECH BĘDZIE PUNKCIK
famir
Wysłany: Wto 18:18, 26 Lut 2008
Temat postu:
Aisu - Hadou #30
Użytkownik gromadzi w dłoni energie duchową nadając jej kształt wody po czym celuje w oponenta. W momencie wyzwolenia energii z dłoni shinigami wystrzeliwuje z dużą szybkością bardzo wąski pocisk wody wirujący wokół własnej osi niczym wiertło. Tuż przed zderzeniem z przeciwnikiem woda zamarza tworząc lodową włócznie, która może nie zadaje ogólnie dużych obrażeń, ale ma bardzo sporą siłe przebicia - co może skończyć automatyczną śmiercią dla wroga jeśli użytkownik idalnie trafi np. w serce. Maskymalny zasięg 30m
The Frozen hand breaks, melting away the sun. The frosty breath blows, relentlessly assaulting the wind. The binding ice collapses, nurturing the earths plants. Hadou #30, Aisu
Altar - Hadou #37
Użytkownik musi przyłożyć dłonie do ziemi jesli chce użyć tego kidou. Z ziemi zaczynają wylatywać kamienne oszczepy ze wszystkich stron wokół oponenta tak by było mu jak najtrudniej ich uniknąć. Najsłabsza wersja tego czaru pochodzi z #15 poziomu i tworzy cztery oszczepy. Najpotężniejsza wersja tworzy o 1 oszczep więcej na poziom czaru aż do #37 (maskymalna ilość oszczepów to 26)
Screaming earth rushes from the ground. Striking down all those who stand in its way, M0ther nature's fury made real. The frightening power revealed. Hadou #37, Altar!
Atlas - Bakudou #26
W Gredzkiej mitologii tytan Atlas był ukarany przez Zeusa przez nakaz dźwigania na całych niebios na swych barkach po wojnie tytanów z mieszkańcami Olimpu. To zaklęcie zwiększa natężenie grawitacji, która uderza w przeciwnika z taką siłą, że ciężko mu jest się poruszać - zupełnie jakby dźwigał ogromny cieżar. Jego prędkość jak i umiejętności walki oraz uników zostają ograniczone. Mistrzowie Zanjutsu są w stanie ignorować działanie tego zaklęcia, ale by tak się stało muszą być dwa razy bardziej zaawansowani w Zanjutsu niż osoba rzucająca czar.
Weight of the World on your shoulders, suffer your punishment. Bear the Heavens or all shall fall. No rest for the weary, no sleep for the wretched. Bakudou #26, Atlas!
Betobetokenwonuku - Bakudou #19
Zaklęcie sprawia, że miecz zamarza będą jeszcze w pochwie oponenta, przez co nie można go z niej wyciągnąć - jesli czar zostanie rzucony zanim wróg to zrobi to nie będzie w stanie go już wyciągnąć bez wględu na to jak duża jest jego siła mięśni gdyż nie tylko lód więzi zanpaktou, ale też reiatsu rzucającego czar. Siła rzucającego określa jak długo czar jest aktywny, ale nie może być to okres krótszy niż 30s. Jeśli ogólna potęga oponenta wynosi 1.5 w stosunku do rzucającego to zaklęcie na niego nie działa - jego siła i reiatsu bez problemu zniwelują zaklęcie. Z chwilą gdy postać osiąga możliwość rzucenia czarów magii demonicznej na poziomie 30-stym zyskuje możliwość unierochumienia zanpaktou lodem w każdej powierzchni z którą się zetnie - drzewo, ściana, głaz, ciało - ale nawet wtedy jeśli przeciwnik będzie zbyt silny zaklęcie nie zadziała.
Hades! Unleash your charges! Zombies erupt from the underworld and manifest! Groan into my foes sheath and cling to the soul of their slayer. Let go on pain of death... Bakudou #25, Betobetokenwonuku.
Wyjaśniam czemu inkantacje po angielsku są u mnie... dałbym po japońsku, ale jezyka nie znam jeszcze (ale od przyszłego roku to się zmieni bo na japonistyke ide
) a polski brzmi trochę badziewnie... dlatego po english xD
FAMIR RÓWNIEŻ DOSTAJE DODATKOWY PUNKT - GAMEMASTER
sierak
Wysłany: Wto 16:04, 26 Lut 2008
Temat postu:
Tak, czy siak muszę sobie wymyśleć trochę zaklęć, co by moja postać nie ucierpiała na specjalizacji, więc proszę
. Pierwsza partia leci, przy czym trzy są całkiem nowe, a dwie to po prostu zaklęcia z M&A, do których dodałem inkantacje.
Hadou #1 – Mizu Kasui
Niszczycielska siła natury, mocy niszcząca wszystko, co staje ci na drodze, użycz mi cząstkę siebie, odrzucając to, co nie jest ciebie godne, Hadou #1, Mizu Kasui!
Zaklęcie tworzy strumień wody, który wydobywa się pod ciśnieniem z ust użytkownika. Nie jest on na tyle silny, by kogokolwiek zranić, jednak jego ciśnienie jest na tyle duże, by wytrącić z rąk jakiś przedmiot lub ugasić mały pożar.
Hadou #2 – Hibana Kouu
Płonąca czeluść piekieł, czarna czeluść przeznaczenia, wyzwólcie pierwiastek swej mocy i skierujcie go w kierunku nieczystych. Hadou #2, Hibana Kouu!
Użytkownik wytwarza na swym palcu energię ognia, wskazując nim w przeciwnika uwalnia moc, która materializuje się w postaci kilkudziesięciu iskier parzących ciało przeciwnika. O ile nie jest mu to w stanie wyrządzić większych obrażeń, skupienie uderzenia np. na dłoniach może poskutkować upuszczeniem przez niego broni.
Hadou #3 – Shou
Odwieczna pustko, źródło wszelkich żywiołów, wyzwól swą nieskrępowaną siłę i obróć się w pył, powalając przy tym tych, którzy stoją ci na drodze. Hadou #1, Shou!
Jedno z pierwszych, najprostsze Hadou. Użytkownik wytwarza z wskazującego palca silny powiew wiatru, który odrzuca przeciwnika na około dwa metry w tył.
Hadou #4 – Byakurai
Władco o wielu twarzach, odezwij się, a następnie zamilknij na wieki, wznieć popiół, który zasłoni twe oblicze. Hadou #4, Byakurai!
Z wystawionych dwóch palców użytkownika wystrzeliwuje skoncentrowane reiatsu. Atutem tego ataku nie jest jego siła niszcząca, bo ta jest w rzeczywistości niewielka, a jej skupienie w jednym miejscu, przez co przełamuje się przez materię, przez którą inny atak nie miał by szans przeniknąć.
Hadou #5 – Kuroi Tsurugi
Mroczny władco, rządzący z obsydianowej cytadeli, władco nieszczęścia, sprowadź ostrze wykonane przez szóstkę popleczników, czarną zagładę. Hadou #5, Kuroi Tsurugi!
Hadou przyzywające z innego wymiaru ostrze wykonane z czarnej materii. Miecz ma około dwóch metrów długości i pojawia się przed użytkownikiem, na jego znak szybuje w linii prostej w kierunku przeciwnika.
GRACZ SIERAK DOSTAJE DO ROZDYSPONOWANIA DODATKOWY PUNKT DLA SWOJEJ POSTACI - GAMEMASTER
GameMaster
Wysłany: Wto 13:57, 26 Lut 2008
Temat postu: ZAKLĘCIA
Jak dobzre wie większość fanów, Kubo Tite niezwykle skromnie dzieli się z nami nowymi zaklęciami Bogów Śmierci. Czas to zmienić. Skoro będziecie wpływali na przyszłą fabułę Bleacha, czemu nie wpłynąć na pozostałe czynniki? Oczywiście wszystko z dobrym gustem oraz silnym trzymaniem się realiów Bleacha.
Ogłaszam
konkurs
na autorskie zaklęcia. Każdy, kto wymyśli ciekawe Hadou (magia ofensywna) bądź Bakudou (magia defensywna) niech napisze to tutaj, wraz z proponowanym poziomem dla własnego zaklęcia. Pamiętajcie tylko, ze maksymalny poziom takiego czaru to
45
. Obowiązkowe jest dokładne opisanie skutków zaklęcia oraz... jego inkantacja (sic!), która może być w języku polskim bądź .. japońkim, jak kto woli xD)
Jak już wcześniej napisałem, jest to konkurs. Osoba, która najlepiej się spisze, może liczyć na nagrodę dla swojej postaci.
Pozdrawiam,
Game
Master
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Soft
.
Regulamin