|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 15:45, 31 Gru 2008 Temat postu: FAUST - Komentarze |
|
|
Dobrze wiecie po co ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 0:27, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Same kobiety?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GameMaster dnia Sob 0:27, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Sob 1:01, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sierak miał grać facetem, ale Sierak od kilku dni nie daje znaku życia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kejmur
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 1:33, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Będzie ciekawie z samą żeńską załogą. I wogóle osób jest przewidzianych do gry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Sob 1:34, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja, Ty, Sierak, Lina, Ayame?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kejmur
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 1:35, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
O ile Sierak da radę z tą postacią. No cóż, czekamy na start .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 17:35, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No więc tak.
Kejmur, Kacper, Ayame, Lina, jesteście w grze
Na czas postaci nie dali Uriel (wytłumaczyła się) i Sierak. Nie wiem co z tym ostatnim, bo naprawdę chciał grać. Naprawdę nikt nie ma z nim żadnego kontaktu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Sob 17:37, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie z Sierakiem jest ten problem, że wyparował zupełnie, ma ktoś może jego numer na komórkę? Ja miałem kiedyś, ale przy zmianie karty zgubiłem ^_-'
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nemo dnia Sob 17:47, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 17:38, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ja naprawdę będę grał z samymi kobiecymi postaciami? Ponadto czy wy nie czujecie się dziwnie (mówię do mężczyzn), odgrywając seksowne (poza Kacprem ) kobietki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Sob 17:41, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To może całkiem mi nick zmień, jak masz tak do mnie mówić, hem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 18:27, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A więc, panowie i panie.
Lina, Ayame, Nemezis, Kejmur - każdy z nas zna system rozwoju, uległ on co prawda kilku drobnym modyfikacjom, jednak będzie to widoczne tylko i wyłącznie "z tej trugiej strony", czyli kiedy ja będę odpowiadał za pomyślność podjętych przez was działań. Czasem porywaliście się z motyką na słońce, znowu innym razem byliście zbyt oszczędni w pomysły bądź wolę walki. Cóż, w każdym razie pewne poprawki powinny pomóc w tym, aby walki stały się szybsze, bardziej dynamiczne i nieco bardziej wymagające.
Jak zwykle pierwsze skrzypce będzie grała umiejętność logicznego myślenia. Wymyślenie dobrej (ale nie przekombinowanej, błagam) taktyki na wroga, umiejętne jej zastosowanie, wyszukiwanie słabych punktów i korzystanie z przewagi, jakie daje otoczenie, osoby trzecie czy własne umiejętności to podstawa do sukcesu - powiedzmy, jakieś 60 %. Dopiero reszta to mechanika. Oczywiście, będąc z wami szczery, w waszej obecnej kondycji takiego Aizena nie pokonacie nawet przy najlepszej taktyce, to nie ten poziom mocy. Mimo wszystko jednak zapewne rozumiecie o co mi chodzi.
Co dalej... kilka podstawowych spraw, jeżeli chodzi o pisanie postów. Z tego co wiem każdy z was grał już w jakąś sesję internetową, więc nie powinno być z tym problemów. Dialogi piszemy kursywą, zaczynając od myślnika. Myśli bohatera zaczynamy od "~" znajdującego się nad klawiszem "tab". Jeżeli w waszym tekście wystąpi imię, nazwisko bądź ksywa innego gracza, piszecie je grubymi, wyraźnymi literami.
Aha, odnośnie wartości merytorycznej. Polacy nie gęsi, swój język mają. Dlatego wszelkie "fuck", "oh my god", "what the hell" prosiłbym zastąpić polskimi odpowiednikami. To samo odnośnie wszelkich "LOL", "WTF", "OMG". Tego po prostu nie chcę widzieć.
Jeżeli chodzi o długość waszych postów - jako takiego minimalnego limitu oczywiście nie ma, nie chcę, żebyście silili się na pisanie o byle czym, byle jak, rozwodząc się na temat przefruwającej sikorki na kilkanaście zdań. Obojętnie ile, byle ciekawie - to powinna być wasza główna zasada przy pisaniu postów. Oczywiście, im więcej tym lepiej, kilkulinijkowe potworki nie są mile widziane. Ponadto, pamiętajcie, nie przesadzajcie z długością zdań, co niektórym z was się zdarzało. Czasem lepiej zakończyć je kropką i rozpocząć nowe, niżeli tworzyć nieprzerwany ciąg przecinków. Lepiej się wtedy takie coś czyta.
Ogólnie, jak w poprzedniej części, możecie robić wszystko - pozabijać się nawzajem, zgwałcić Ikkaku, spróbować zabić generała - słowem, wszystko. Oczywiście, większość z "mondrzejszyh" pomysłów będzie ukrócona już w zarodku, nie jesteśmy zwolennikami głupoty. Racjonalne myślenie - to sobie cenię. Racjonalne myślenie i dobre ocenianie swoich możliwości. Proszę, nie porywajcie się na wszystko z okrzykiem bojowym. Serce by mi się wtedy kroiło, gdyż pewnie prędzej czy później czyjeś zanpaktou przebiłoby wam wasze wątłe, kobiece ciałka.
Jeżeli gracz zabije innego gracza, niezależnie jak to zrobi, kiedy, jak parszywie czy jak mężnie - od tego nie będzie już powrotu. Pamiętajcie o tym.
A więc tak, znacie system rozwoju postaci, macie 60 punktów do rozdania
Karty chciałbym zobaczyć do 4. Dacie radę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GameMaster dnia Sob 18:30, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Sob 19:40, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jeżeli w waszym tekście wystąpi imię, nazwisko bądź ksywa innego gracza, piszecie je grubymi, wyraźnymi literami. |
Konieczne to? Może trochę irytujące.
Od siebie: polecam do pisania postów [link widoczny dla zalogowanych]. Głównie mam na myśli te pisane wspólnie, przez więcej niż jedną osobę. Dlaczego? Ayame i Kejmur już doświadczyli współpracy przy użyciu tego cudu , a dla reszty kilka "za":
-możliwość edycji dokumentu przez kilka osób, ergo-możliwość pisania posta wspólnie [zmiany są wyświetlane mniej więcej na bieżąco, więc można nawet pokusić się o ingerencję drugiej strony w to co pisze pierwsza, np. w dialogach ktoś może komuś przerwać, wychodzi to znacznie bardziej naturalnie niż przy kobyłach-monologach przesyłanych przez GG]
-autozapisy-po każdej większej zmianie, dokument się zapisuje, więc nie ma sytuacji z cyklu "pisaliśmy 4 godziny, siadł nam prąd i od nowa!"
-brak "a teraz Nemo weź to ładnie poskładaj i dodaj [i.][/i.]"
-odciążenie GG i uniezależnienie się od niego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nemo dnia Sob 19:43, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 23:27, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, niestety jest to konieczne. Po poprzedniej sesji nauczyłem się wielu rzeczy. Możecie mi wierzyć lub nie, ale niektórzy gracze nie czytali nawet wszystkich postów. Ba, nie czytali do końca niektórych moich postów. Cóż, może pisałem zbyt nudno, nie wiem, człowiek doskonali się do końca życia. Mimo wszystko czytanie postów MG powinno należeć do obowiązków gracza . Pogrubiona czcionka będzie zmuszała ich do uwagi. Temat uważam za nienadający się do dalszych negocjacji, za to nadaje się do kilku poprawek. Najlepszą z nich jest to, że nick/imię/nazwisko pogrubiamy tylko raz, nawet jeżeli pojawia się ono w tekście później.
Z kolei wynalazek google uważam za świetny wynalazek, choć nie jestem pewien, czy się sprawdzi. W każdym razie na pewno rozwiązanie lepsze niż "konferencje" trzech i więcej osób na gadu gadu. Postać Nemezisa dostaje punkcika.
Tak, 63 punkty, jesteście Shinigami, postępujemy zgodnie z szablonami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemo
Anna Maria Wesołowska
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: SSVD
|
Wysłany: Nie 14:52, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Aha, odnośnie wartości merytorycznej. Polacy nie gęsi, swój język mają. Dlatego wszelkie "fuck", "oh my god", "what the hell" prosiłbym zastąpić polskimi odpowiednikami. To samo odnośnie wszelkich "LOL", "WTF", "OMG". Tego po prostu nie chcę widzieć. |
A jak z obcojęzycznymi nazwami? Mamy używać Soul Society, Społeczeństwa Dusz czy jeszcze czegoś innego? Fukutaicho czy vicekapitan? Warto byłoby ustalić wspólną wersje tych najpopularniej używanych, bo jeden będzie pisał vicekapitan, drugi fukutaicho, a trzeci porucznik, czy inne tego typu niespójności.
Cytat: | Najlepszą z nich jest to, że nick/imię/nazwisko pogrubiamy tylko raz, nawet jeżeli pojawia się ono w tekście później. |
Tak chyba będzie ok , po prostu pisząc z resztą graczy zauważyłem, że często nawet [i.] [/i.] w dialogach na początku i końcu wypowiedzi nie chce im się wstawiać, to co dopiero [b.][/b.] za każdym razem gdy czyjeś imię padnie, a potrafi padać często...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 14:57, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cóż... to jest nie lada problem i sprawia pewne komplikacje. Jestem za wersją spolszczoną oraz za nazwami własnymi, czyli porucznik przeplatany na przemiennie z fukutaicho to nic złego. Za to Soul Society, vicecaptain, seat, division... te słowa łatwo da się zastąpić polskimi odpowiednikami, więc nie powinno być z tym żadnych problemów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|