|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 16:11, 15 Kwi 2006 Temat postu: ..::ZASADY::.. |
|
|
Zasady grania na BleachFiction
zaczynają wychodzić na światło dzienne. Ten temat powstał po to, abyście mogli zobaczyć, na czym to wszystko będzie polegało.
Po pierwsze, wszystko pisze się w trzeciej osobie, jeżeli ktoś pisze w pierwszej osobie przedstawiając siebie jako postać--jest to niezgodne z tym ( jak i zresztą) PBF`em. Tekst piszemy normalną czcionką, dialogi piszemy kursywą a jeżeli chcecie koniecznie coś napisać nie na temat, nie jako postać którą grasz, tylko jako ty sam, umieść to na dole tekstu w oznacznikach [off] raz pogrubioną czcionką.
Na przykład:
[off]ale mu przywaliłem. Nie sądziłem, że to się uda [off]
GameMaster
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 17:33, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Każda, ale to każda postać na BleachFiction, zarówno gracze, jak i postacie niezależne mają swoje statystyki, na których można stwierdzić, czy ta postać jest silna, czy wręcz przeciwnie. Walka to coś, co omija z daleka.
Każda postać na BleachFiction jest rozłożona na trzy cechy.
1. WALKA
2. MAGIA
3. ZWINNOŚĆ
Każda z tych cech posiada osobny podrozdział, którymi są: WSPÓŁCZYNNIKI
1. WALKA
a)Atak
Odpowiada za zadawane obrażenia przeciwnikowi
b)Obrona
Mówi, czy jesteś w stanie oprzeć się atakom przeciwnika
c)Wytrzymałość
Dzięki niej jesteś w stanie dalej walczyć, pomimo odniesionych ran
2. MAGIA
a)Magia ofensywna
Rzucasz ofensywne zaklęcia z większą siłą i precyzją
b)Magia defensywna
Rzucasz defensywne zaklęcia z większą stabilnością i precyzją
c)Doświadczenie
To dzięki doświadczeniu twoja postać jest w stanie rzucać czar za czarem, nie czując zmęczenia, czy braku energii, oraz uczyć się potężniejszych czarów
3. ZWINNOŚĆ
a)Atak
Odpowiada za obrażenia zadane wrogowi własnymi kończynami.
b)Uniki
Dzięki temu współczynnikowi potrafisz unikać ciosów przeciwnika bez niepotrzebnej obrony
c)Szybkość
To dzięki tej umiejętności możesz stać się szybszy, dzięki czemu twoje ciosy będą bardziej mordercze.
===================================================================
Każdy gracz ma na starcie 15 punktów które może rozdać wedle uznania na dowolne współczynniki dowolnych cech. Jeżeli któryś współczynnik posiada wartość 0
To znaczy, że dana postać nie potrafi tej czynności.
Pamiętajmy o tym, że do podanych wyżej współczynników odchodzą plusy z klas, ale o tym niedługo.
GameMaster
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GameMaster dnia Pon 14:22, 17 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 14:19, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Na początek wprowadzam jedynie trzy grywane klasy, lecz z czasem dojdą nowe.
A więc podstawowe klasy, które może wybrać gracz, przy tworzeniu swojej postaci to:
SHINIGAMI
[Cechy specjalne ]
Plusy:
+1 do Walki
+1 do Magii
+1 do Zręczności
Wybór nazwy i mocy własnego Zanpakutou
Na starcie Shinigami otrzymuje miejsce zamieszkania i podstawowy ekwipunek.
Minusy:
Shinigami zobowiązany jest do bezwzględnego posłuszeństwa przełożonym, w przypadku niesuboorynacji każdego Shinigami czeka kara…nawet śmierci.
Shinigami zobowiązany jest do przestrzegania zasad jego domu.
QUINCY
[cechy specjalne]
Plusy:
+4 do Magii.
Minusy:
Quincy są rzadkością, więc mało kiedy działają w grupie. Rzadko kiedy możesz liczyć na czyjąś pomoc, czy wspólny trening.
HOUTEI (obdarzeni)
[cechy specjalne]
Plusy:
+4 punkty do rozdania wedle uznania
Własna moc do wyboru
Houtei szybko się uczą
Minusy:
Houtei zaczynają najgorzej spośród każdej z klas. Bez żadnego ekwipunku, czy rozwiniętej zdolności.
GameMaster
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 22:10, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ZANPAKTOU
Zanpaktou to miecze Shinigami. Tylko nimi oraz magią są w stanie zadać obrażenia istotom takim jak Hollows czy innym osobnikom z jakikolwiek reiatsu.
Każde Zanpaktou jest unikalne, ma swoją własną duszę, nazwę, wygląd oraz stadium rozwoju. Dodatkowo każdy z mieczy cechuje unikalna umiejętność bojowa, jak na przykład tworzenie iluzji, ciskanie lodowych pocisków czy jęzorów ognia. Każda z mocy jest poniekąd oryginalna, każda z mocy może zostać rozwijana.
Zanpaktou ma trzy stadium rozwoju. Im silniejszy staje się właściciel, tym wyższe stadium posiada. Na przykład każdy z kapitanów trzynastu oddziałów opanował najsilniejsze stadium a wicekapitanowie drugie. Oto wszystkie stadia rozwoju:
1 [UŚPIENIE]
Miecz wygląda jak standardowa katana czy tanto. Różna może być tylko rękojeść. Żadnych znaków specjalnych, czy unikatowych mocy.
2 [SHI-KAI]
Miecz przybiera inną formę. Dodatkowo możliwe staje się używanie unikalnych mocy właściwych dla danego zanpaktou, kontakt między zanpaktou a shinigami staje się bardzo silny.
3. [BAN-KAI]
Najsilniejsza forma zanpaktou. Ogromna moc, zabójcze techniki oraz ogromna ilość reiatsu to znaki rozpoznawcze Ban-Kai. Jest to technika zarezerwowana dla najsilniejszych shinigami. Tylko elitarni bogowie śmierci potrafią opanować dobrze tą technikę. Najbardziej śmiercionośna forma pośród zanpaktou.
GameMaster
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GameMaster dnia Pon 1:15, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GameMaster
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 14:38, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
JAK TO WYGLĄDA Z ZAKLĘCIAMI
Liczba punktów MAGII OFENSYWNEJ (Hadou) jak i MAGII DEFENSYWNEJ (Bakudou) wyznacza maksymalny poziom zaklęcia, jakie jesteście w stanie rzucić. Do 45 poziomu zaklęcia liczbę punktów pomnaża się przez stały mnożnik 4.
PRZYKŁADOWO:
Mój bohater ma magię ofensywną: 9 oraz magię defensywną: 5. Mnożąc to przez 4 wychodzi mi na to, że najsilniejsze Hadou jakie może rzucić mój bohater to #36, Bakudou to z kolei 20.
DOŚWIADCZENIE charakteryzuje z kolei liczbę zaklęć, jakie możesz rzucić podczas jednej walki bez odpoczynku czy uczucia silnego zmęczenia. Zaklęcia do poziomu #45 zabierają po jeden punkt DOŚWIADCZENIA.
PRZYKŁADOWO : Shinigami z doświadczeniem na poziomie: 6 może rzucić 6 zaklęć bez żadnych poważnych konsekwencji. Przy rzucaniu szóstego zaklęcia jest juz jednak lekko zdyszany oraz gorzej skoncentrowany.
UWAGA: Shinigami może podjąć dalszą próbę rzucania zaklęć, niemniej może być niemal pewien, że odbije się to negatywnie na jego stanie.
Im wyższa liczba punktów, tym potężniejsze zaklęcie. Pamiętajcie o tym. Kaien rzucając Byakurai potrafi przebijać skały. Początkujący Shinigami - co najwyżej drewno. Pamiętajcie, ze po osiągnięciu odpowiedniej liczby punktów do rzucania danego zaklęcia, nie miotacie nim od razu z pełną jego siłą. Doskonalenie zaklęć to proces długotrwały i mozolny.
ZAKLĘCIA BEZ INKANTACJI: Aby rzucać zaklęcia bez inkantacji, twój iloczyn poziomu zaklęcia ( XXX razy 4) musi przekraczać ten poziom o 20. System ten działa jednak tylko do 45 zaklęcia. Przykładowo, aby rzucić #4 Byakurai bez inkantacji gracz musi mieć co najmniej 6 punktów magii ofensywnej (6 x 4 = 24)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GameMaster dnia Wto 14:40, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|